Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Matildas nya leksak

Av Maria Lorentzon - 22 mars 2009 21:13

Jag håller på att fixa en ny blogg. En mycket mer avancerad och snyggare förhoppningsvis. Men eftersom jag inte hade så mycket tid innan att blogga har jag desto mindre tid nu att göra det på. Så jag kommer tillbaka snart. Med en förhoppningsvis snyggare och bättre blogg.


Tills dess: Matilda fick en mini-motorcykel för ett tag sen. Det var väl efter att ha varit hos våra vänner C och L som vi inte kunde låta bli. Inte blev det bättre att våra grannar har en likadan. Så numera körs det race här hemma. Med en hand, ingen hand, en fot upp, tittar bakåt samtidigt. Snart kan hon alla konster :)

 
 
sivan

sivan

30 mars 2009 12:39

Jag måste fråga, hur gör du för att kunna skriva emellan bilderna? Det går inte på min bloggagratis....

http://jagsiv.bloggagratis.se

 
maria

maria

31 mars 2009 20:22

Det krånglade för mig också i början och ibland går det inte alls. Men om du testar att istället för att lägga upp bilderna bland "välj bilder till inlägget" och istället trycker på knappen "skapa/redigera bild" ovanför textraden, en knapp som är grön och ser ut som ett träd, bredvid där aman kan ändra textstorlek m.m Hittar du? Om du sen klickar på skapa/redigera bild och trycker på den bilden du vill ha med. Mer berhöver du inte fylla i. Sen när bilden kommer upp ska det vara att bara trycka shift eller enter. Prova dig fram och fråga igen om du inte förstår. :)

http://yinyangmaria.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Lorentzon - 21 april 2009 20:47

Nu är det äntligen dags... med den lilla tiden jag har haft över så har jag inte hunnit med det jag velat men jag har gjort ett försök. Så här kommer min nya blogg som jag kommer skriva i i fortsättningen:   http://minatankarochfunderingar.blogspot.c...

Av Maria Lorentzon - 21 april 2009 13:13

Vad livet skrämmer mig ibland. Eller det är snarare bortom livet som skrämmer mig. Jag är mer än rädd för döden. Jag är vettskrämd. Kan vakna upp på morgonen och vara aldeles kallsvettig för att jag drömt mardrömmar. Om döden.   När väl folk omkring ...

Av Maria Lorentzon - 21 april 2009 09:38

Utmanad    Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge sam...

Av Maria Lorentzon - 15 april 2009 09:38

Förresten... en kaffekokare rinner oerhört långsamt om man får oväntat besök som man inte känner så väl, och som man dessutom måste sitta ensam med och försöka föra ett samtal med. Det blir ännu värre om man samtidigt är stressad för att man måste åk...

Av Maria Lorentzon - 15 april 2009 09:35

Idag är det sista dagen för anmälning till högskola eller universitet. Jag måste alltså bestämma mig. NU! Men hur kan jag? Hur kan jag bestämma vad jag inte bara ska göra de närmsta 3 ÅREN utan och RESTEN AV MITT LIV?????...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards