Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Maria Lorentzon - 7 mars 2009 09:31

Igår roade vi oss med det här:



In till Marieberg, leta efter den perfekt barnsängen, hittade den näst perfekta sängen, köpte den, stod på parkeringen i 10 minuter och funderade på hur sjutton vi skulle få in den i bilen, knipsade av, svor lite, bankade hårt och fick in den i bilen!!!!



Och så hem. Två trötta ungar och en hungrig mamma. Montera ihop sängen, och här kommer resultatet:






Sen var det ju knappast så perfekt som jag får det att låta. Nu skulle vi ju få Matilda att sova i den nya sängen också. Och Tobbe skulle jobba natt. Och Kajsa, tja hon var som hon alltid är.


Men slutet gott, allting gott. Matilda somnade efter lite tjat, vaknade 05.00 och skrek. Kom in till våran säng, trampade på en spik på golvet, la sig ner och kunde inte somna.


Och så var det morgon.!

Av Maria Lorentzon - 7 mars 2009 09:27

Nåväl.


Vi har farfar på besök fortfarande. Hans rutiner är fortfarande så uppskattade och underbara. Han kommer kl 9.00 och går ut och går med barnen en timma. Kommer tillbaka och håller mig sällskap medans Tobbe sover (har jobbat natt) Dagarna är så underbara och igår när Tobbe och jag skulle in och handla kunde jag inte annat än skratta åt att allt är så problemfritt just nu. Det är vad det är, problemfritt. Inte problemfritt att det inte finns några problem, tur är väl det att det finns något att klaga på, men klagomålen är inte större än jag kan hantera.



Mys-stund med farfar:




 Två som njuter väldigt mycket.


Av Maria Lorentzon - 7 mars 2009 09:21

Jag bloggar inte när ja inte sover. Det är prioritering 1!  Först sova, sen blogga.


Men nu sover vi inte. Nu går ungarna på en promenad. Och jag går snart i dvala.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards