Alla inlägg under mars 2009

Av Maria Lorentzon - 7 mars 2009 09:21

Jag bloggar inte när ja inte sover. Det är prioritering 1!  Först sova, sen blogga.


Men nu sover vi inte. Nu går ungarna på en promenad. Och jag går snart i dvala.

Av Maria Lorentzon - 3 mars 2009 13:18

Mina svärföräldrar är på besök. De bor i paris och kommer inte hit så ofta. Men så kommer de hit, frågar om de får vara barnvakt, och vi bara ler och undrar hur många timmar, dagar eller veckor de vill ha våra barn?


Det har varit helt underbart skönt att få frågan ifall de får ta barnen och gå ut och gå i någon timme. Så underbart att när de gör det sitter vi båda efter de gått och små-ler mot varandra och omvärlden. Världen blir så mycket ljusare, min sambo blir så gullig, och det bästa av allt är att jag kan uppskatta och kanske till och med hinna sakna mina barn när de är borta. Det uppskattas mer än tusen rosor. En promenad är så bra och lagom, då vet jag att barnen har det bra, att Kajsa antadligen sover och att Matilda njuter av en promenad.


Idag är sambon i Stockholm. Något med jobbet. Jag har precis varit och tränat. Om en timme bär det iväg till stan för att handla en gitarr till sambon. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards