Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Maria Lorentzon - 4 februari 2009 09:03

Vi stannar hemma idag. Vi tänker stänga dörren, låsa om oss, stänga av alla telefoner och sätta på tv:n. Jag tänker protestera mot allt "måste göras" och bara andas idag. Orsaken är en massa snor. På båda barnen. Och en massa hostningar och en massa gnäll. En annan orsak är det här:


 (varning för starka bilder. Kan ge men för livet.)





Jag vet. Ingen vacker syn. Och ändå har jag väntat några dagar tills det värsta har lagt sig innan jag vågat visa mig själv i bloggen. Tro mig, det har varit värre. Mycket värre. Nu kan jag i alla fall få upp ögonen. Och vad som har hänt? Ja ni, om jag bara visste det själv. Allergisk reaktion mot någonting säger läkaren. Det är min uppgift att ta reda på vad. Jo, tack så mycket, det var ju en lätt läxa. En annan utvärdering var att man kan få så här när man haft det jobbigt under en lång period och inte sovit så mycket. En reaktion från kroppen som säger ifrån. Men vad hjälper det? Så här kan jag ju fasiken inte se ut!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards