Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Maria Lorentzon - 6 februari 2009 20:15

Jag vann!!!! Jag fick biljetten. Grattis Tobbe, nu blir det AC/DC om en månad!!! :)

Av Maria Lorentzon - 6 februari 2009 20:01

Sitter just nu och spänner hela kroppen, andas snabbt, helt fokuserad på datorn. Det här kommer vara det jobbigaste marathonet för dagen... jag har just budat på en biljett till AC/DC konserten i februari... Ska jag få den... bara 7 minuter kvar... ska jag klara det...

Av Maria Lorentzon - 6 februari 2009 19:52

Idag har varit en dag på stan med min gamla, gamla klasskamrat Malin. Så underbart att träffa henne! Så skönt att, trots att man inte sett varandra sen oktober förra året, kan prata med varandra som om vi aldrig varit ifrån varandra. Helt underbart! Det blev 2½ timma med munnarna fulla och så mycket att prata om att vi knappt hann lyssna på vad den andre hade att säga. Det här behövdes. Verkligen. Det här behövde jag.


Sen tog jag bussen vidare för att gå på IKEA med mamma. Det blev lite för mycket saker som vanligt, men kul, det hade vi! :)

Ovido - Quiz & Flashcards